۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به تبریز/

بهره برداری از طرح های عمرانی با ارزش 2270 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

بهره برداری از طرح های عمرانی با ارزش 2270 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح طرح های عمرانی با ارزش دو هزار و 272 میلیارد تومان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

محمد اشرف نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در مجموع 27 پروژه عمرانی در زمینه راه وشهرسازی، صنعت و معدن، توسعه زیربنایی، آب و گردشگری همزمان با ورود ریاست جمهوری به استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های مسکن مهر  در استان گفت: در شهرهای زیر 25 هزار نفری، هفت هزار و 830، بالای 25 هزار نفری، 14 هزار و 875، شهر جدید سهند، هفت هزار و 440 و بافت فرسوده نیز 9 هزار و 800 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می شود.

اشرف نیا ادامه داد: این واحدها که در مجموع 39 هزار و 855 واحد را شامل می شوند دارای هزینه یک هزار و 112 میلیارد تومان برای دولت بوده اند.

وی افزود: بهره برداری از قطعه آخر آزاد راه تبریز به طول 17 کیلومتر و با هزینه 45 میلیاد تومان و همچنین افتتاح کنارگذر غربی تبریز نیز در حاشیه سفر ریاست جمهوری به تبریز انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص دیگر طرح های عمرانی افتتاح شده در روز یکشنبه گفت: بهره برداری از بافت فرسوده میدان شهید بهشتی تبریز در مساحت شش هکتار و با هزینه 120 میلیارد، راه میانه – چاراویماق با هزینه 42 میلیارد، پایاب سدها در مساحت 18 هزار و 300 هکتار، پروژه های صنعتی با 300 میلیارد و افتتاح چهار هتل در نقاط مختلف استان به ارزش 16 میلیارد از دیگر طرح های افتتاحی توسط هیئت دولت خواهد بود.

وی همچنین از دیدار رئیس جمهور با مردم زلزله زده استان خبر داد و گفت: در این دیدار از 13 هزار و 160 واحد مسکونی در چهار شهرستان اهر، هریس، ورزقان و تبریز بهره برداری می شود.

کد خبر 2041114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha